Resfebern spökar..

Väskorna är nu packade och imorgon bär det iväg! ca 14.20 ska planet lyfta oss till München, sedan har vi några timmars väntetid där för att sedan flyga vidare till Italien. Där vi blir upphämtade med bil för att åka den sista timman till SPA-hotellet.

Jag har varit allmänt förvirrad idag och troligtvis är det på grund utav en spökande resfeber. Jag hoppas att jag inte har glömt något och inte ni heller tjejer! :)

Just nu är det mindre än ett dygn kvar tills vi är framme i Istarske Toplice och det kommer bli spännande och roligt att få träffa ägarna och få se hur Spa:t ser ut, även hur vi kommer att bo under våra tre praktikveckor.
På söndagen när vi vaknat kommer vi få en rundvandring genom hotellet och vi kommer även få vårat praktikschema för de första dagarna.
Om ni vill se var vi kommer att hålla hus, kan ni gå in på denna länk och spana in hotellet: http://www.istarske-toplice.hr
Det var allt från mig så länge! Vi kommer att hålla er uppdaterade under praktikens gång. :)
Nu ska jag försöka sova, vilket kommer bli rätt svårt eftersom jag är så förväntansfull och nyfiken på hur det kommer bli :)

//Sussie

Kommentarer
Postat av: Linette

Ja sova var inte de lättaste.... Låg vaken hela natten kändes de som fastän jag var jättetrött! Snart åker vi!! Håll i hatten! :D

2010-02-27 @ 08:35:10
Postat av: M Ors

Har ni kommit fram vid liv? :)

2010-02-28 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0