Presentation av Linette



Linette Johansson heter jag och kommer från Varberg. För 3 år sedan när det var dags att välja gymnasielinje var jag väldigt förvirrad som så många andra. Men tillslut valde jag att följa min träningsglädje genom att söka till Spa & fitness programmet för att förverkliga min dröm om att bli tränare! Detta ångrar jag inte en sekund! Jag hamnade i bästa klassen man kan tänka sig och har redan nått mina mål plus mycket mer samtidigt som jag har haft de roligaste åren i mitt liv! Jag jobbar nu som spinninginstruktör och förhoppningsvis snart även som aerobic/step instruktör. Dessutom har jag certifierat mig som massör som jag först inte ens hade en tanke på när jag valde linjen.

Jag är en glad & sprallig tjej som älskar utmaningar. Det som ger mig motivation i livet är umgås med mina kompisar och pojkvän Mikael, resor, och såklart träningen! Jag har alltid varit intresserad av träning och har sen jag var liten hållit på med allt från olika bollsporter, ridning, till aerobic och spinning som är mest fokus på nu.

Mina styrkor för utlandspraktik är att jag är en öppen person och har lätt för att anpassa mig efter situationen. Detta kommer bli 3 kanon veckor i Kroatien och jag kommer verkligen ta vara på möjligheten och uppleva och lära mig så mycket som möjligt som jag kan bara med mig ut i vuxenlivet.

Snart tar jag studenten och mina planer är att jobba med människor inom träning/hälsa och förhoppningsvis få möjligheten att jobba utomlands på någon anläggning. Mitt mål är att fortsätta utvecklas och kommer därför kanske ta någon kortare extra utbildning för att stilla mitt spralliga sinne och se vad livet har att erbjuda.

//Linette


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh - vad roligt att läsa - ska bli en fröjd att följa er på det stora äventyret!

Hälsar Ingela

2010-01-25 @ 12:19:15
Postat av: Flingan

Yeeeii!! hoppas ni får det kul! :) Kommer att följa er via bloggen ;)

2010-01-30 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0