Presentation av Sussie

Susanne Ors heter jag och kommer från Orsa som ligger mitt i Dalarna. Där har jag vuxit upp och för tre år sedan flyttade jag till Varberg för att jag hittade den här underbara skolan med SPA och fitness programmet.

Jag är Certifierad massör och är snart färdig spinninginstruktör, vilket är två av alla möjligheter jag fått här i Varberg. Det var det bästa valet jag gjort i mitt liv och är tacksam för alla möjligheter och erfarenheter jag nu snart har med mig ut i vuxenlivet.

Mina styrkor är att jag är en nyfiken och glad tjej som alltid strävar efter att överträffa mig själv. Jag är ödmjuk och anser mig själv som en driftig person. Mina intressen är att träna och må bra och givetvis umgås med min pojkvän Andreas och mina vänner. Innan jag flyttade hit åkte jag konståkning och var fotbollsmålvakt, men har nu glidit in mer på gruppträning, så som spinning och aerobic vilket jag tycker är jätte roligt.

Mina framtidsplaner är att jobba med människor och efter studenten vill jag jobba, ut och resa och sedan utbilda mig ännu lite till för att bredda mina kunskaper. Jag skulle tro att jag kommer flytta till Stockholm efter sommaren.

Jag ser fram emot dom här 3 veckorna vi har framför oss i Kroatien och hoppas på att komma hem med mycket nya erfarenheter och minnen jag aldrig kommer att glömma.

//Sussie


Kommentarer
Postat av: Andreas Wassdahl

Wooohoooo my babe! :D

Jag ska med spänning följa din blogg! Puss och kram säg!

2010-01-18 @ 22:31:22
URL: http://https://rockin.se
Postat av: Anonym

Oh - vad roligt att läsa - ska bli en fröjd att följa er på det stora äventyret!

Hälsar Ingela

2010-01-25 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0