Bara fyra praktikdagar kvar, Va fort det gått!!

Det känns som det var nyss vi satt uppe på rummet en kväll och räknade hur många dagar vi hade kvar. Men det har hänt mycket och tiden har bara runnit iväg. Nu är det helg igen och den är färdigplanerad, sedan bara fyra praktikdagar för att sedan resa hem fredagen den 19.e mars.

Imorgon ska vi ringa Litauerna som ska spela in bungeejump reklamfilmen och höra om vi också kan få hoppa en varsin gång. Det känns som att vi inte ska missa den chansen.

Idag var jag på en ansiktsbehandling vilket var jätte härligt, somnade till en liten snabbis under ansiktsmassagen. Innan massagen var det en portömmning som däremot inte lika härlig, som gjorde lite ont då hon tröck överallt på ansiktet. Sanja hittade även några milier som hon tog bort med hjälp av en nål som hon tröck till med. Men nu känner jag mig väldigt fräsch och rengjord =). Dock ser inte mitt ansikte bättre ut just nu, men de röda fläckarna efter klämningen försvinner snart.

Här kommer lite bilder från behandlingen. Hon började med en ordentlig rengöring för att sedan fortsätta med följande:
Här får jag varm ånga som kommer på mitt ansikte för att mjuka upp och öppna upp porerna för att det ska bli lättare att göra por-tömmningen och för att det inte ska göra lika ont.
Här klämms på ordentligt, aj.
Det här är en apparat som ska hjälpa till att stänga till porerna om jag förstått rätt.


Sedan fick jag en ansiktsmask för att lugna hyn och efter det en helt underbar massage som gjorde mig så avslappnad att jag somnade till.


Det var allt från mig! :) Vidimo se sutra!
Dovidenja // Sussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0