Slarviga Litauer

Vi får be om ursäkt för att vi glömt uppdatera er om bungee jumpen som tyvärr inte gick av stapeln! Litauerna hade slarvat med pappersarbetet, så varken dem eller vi fick hoppa. För att inte riskera böter eller liknande eftersom det är en hel del säkerhetskrav.  Men det är med både sorg och glädje vi meddelar detta, Linette står för sorgen, Sofia står för glädjen och jag står för det mitt emellan då jag är enormt höjdrädd, men vill mycket.


Berget vi aldrig fick hoppa från...

//Sussie

Kommentarer
Postat av: Brorsan "the man behind the skägg"

Det var tur att det stoppades om dom va slarviga, då har jag fortfarande en lillsyrra .....jippi :)

2010-03-20 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0