Mental förberedelse!

Idag har vi haft en hel-ledig dag och vädret hade inte kunnat vara bättre!! Sommaren är tillbaka och snön är borta!


Jackorna avslängda och vi bara njuter!

Vi tog tag i saken och traskade upp till berget för att jobba på våran höjdskräck inför bungee-jump hoppet. Väl uppe märkte vi att vi även kunde jobba upp lite vårbränna, för och vad varmt och skönt det var!
Vi ringde Litauerna som skulle hålla i Bungee jumpen och de lyckades skrämma upp oss ännu lite mer. De sa "så ska ni få skriva på papper och så att ni hoppar på egen risk och så". Tankarna börjar vinkla sig åt att det är livsfarligt!!
Som pappa sa när jag ringde till honom och berättade "är inte de farligt??"
Jag " Jooo, det är det säkert men vi gör de ändå! :D"




Lite mental träning inför vårat hopp, dock vet jag inte om de blev bättre eller sämre...
"Hoppa med huvudet före".... Gaaaaah!



"Jag kommer inte ha några problem med att skriva på pappret om egen risk och så, men hoppa kommer jag inte göra!! men det är en bra början i alla fall" - Sofia




Dagens ilandsproblem: "jag har palm i örat" -Sofia


See ya! //Linette


Kommentarer
Postat av: Mikael Ors

Så! Hoppade syster sussie?!

2010-03-13 @ 20:24:47
URL: http://www.facebook.com/mikael.ors
Postat av: Linette

På måndag äger hoppet rum så vi får väl se om modet i din syster räcker till ;)

2010-03-14 @ 20:14:17
Postat av: Anders Ors

Nå! hur gick det?

2010-03-16 @ 09:54:14
Postat av: Sussie

Tyvärr blev det inget hopp fär någon av oss! :(

Det var något problem med pappersarbetet, även för litauerna så om vi hade hoppat ändå hade de troligtvis fått böter eller nåt.. :P

2010-03-16 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0