Nedräkning...

Det har stått still här på bloggen ett tag nu så jag tänkte uppdatera er och berätta lite om vad vi sysslar med nu innan avresa. 
 
På Måndag lämnar vi in alla papper, påskrivna med våra fräcka autografer vilket betyder att allt är klart inför resan. Avresan sker den 27 Februari och komiskt nog tar vi flyget tillsammans med Thailand-tjejerna till München för att sedan ta farväl och fortsätta resan mot olika håll. 
   Jag kan nog säga att man börjar bli lite lätt knäpp av nedräkningen, aldrig har jag haft sån koll på vilket datum det är och va fort tiden har gått. Känns som igår då man satt där och skrev på sin ansökan och nu är det mindre än tre veckor kvar tills det är dags för det stora äventyret. 
   För att förhoppningsvis hålla oss friska under resan har vi sett till att ta flertalet härliga twinrixsprutor. Det är konstigt det där med sprutor, varje gång man ska ta en spruta sitter man där livrädd och supernervös innan men efteråt inser man att det var ju inte så farligt. Men nästa gång är ändå exakt samma sak, lika rädd och lika nervös, att man aldrig lär sig. 
  
Vad mer har jag att berätta... Jo, imorgon kommer Hallands nyheter och ska göra ett litet reportage om praktiken om jag har förstått saken rätt. Så håll utkik i tidningen på fredag;)

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0