Säg hej till Benjamin!

Nu har jag varit två dagar på Wellness. Och till skillnad från vad linette berättade så har det faktiskt varit en hel del att göra. Idag har jag fixat med tvätten, kopierat upp olika kompendier på olika språk, fyllt på vatten i vatten behållarna, och massa mer små saker. Än så länge har jag dock inte hunnit se någon behandling men jag hoppas att det kommer snart.

På dessa två dagar har jag även lärt mig något som känns super viktigt att ha med sig ut i livet, att dricka kaffe. På Wellness har dom världens underbaraste kaffe maskin, den är bäst på kaffe så den används flitigt. På Wellness ingår det även att man måste prova det turkiska kaffet och även det är super gott, så nu känner jag mig rutinerad på kaffe fronten!

Benjamin!

Idag blev jag även presenterad för växten Benjamin! Fick uppdrag att ta hand om honom idag så har varit ute och rastat honom i blåsten. Men efter att han ramlat några gånger så ville han gå in!

Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0