To-Mat!

Ända sedan dag ett har det från Linettes sida klagats på de värrse olika ljud nattetid, som snarkningar, slaffs, gnislande tänder, panikattaker och snack. Nu har vi dock nått en ny nivå som vi alla kan skratta åt. Förändringen började i Fredagsnatt med att Sussie snackade på som vanligt, men denna gången tog hon hela havet stormar till en ny nivå. Hon pratade Engelska i sömnen! Fantastiskt kul tyckte jag som försökte väcka linette genom att kicka henne lite i sidan, någon reaktion? Nej, hon skyllde på att jag sparkar och kickar henne varje natt så av ren vana försökte hon sova vidare.

   Inatt nådde även min nattaktivitet nya höjder. Även jag övergick till engelska, -"Kladd i mun, we try to mat" sa jag för att sedan börja fnissa och tå flörta med Sussie som vid detta laget var vaken och skrattade något vansinnigt. Sussie plockade snabbt fram sin mobil för att skriva upp min fantastiska mening, för att sedan kunna berätta för oss på morgonen vad jag sagt. Dock klarade Suss inte att hålla sig ända till morgonen och vid 5 tiden sa hon,

 -Sofia vet du var du sa vid 03.08? hahahah!  Sedan berättade hon och tillsammans skrattade jag och Suss tills Linette utbrister, -Det var jätte kul men snälla kan vi inte skratta åt detta när vi går upp, jag måste sova!?

 

Nu ser vi med spänning fram emot morgonen för att kunna få höra om de eventuella nattaktiviteter som pågått!

 

//Sofia  "We try to mat! To-mat?"


Kommentarer
Postat av: Andreas Wassdahl

hi ha hi ha så roligt :)

2010-03-16 @ 18:38:13
URL: http://https://rockin.se
Postat av: MajaFritzon

hahahahahahhahahahahha

2010-03-19 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0